Lista

Fullständigt namn: Alice Olivia Stanford Blom
Född:
Stockholm
Bor: Stockholm, Bromma
Vad heter medlemmarna i din familj: Mamma Anna, pappa Peter, bröderna Eric och Lucas, systrarna Carolina och Felicia
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Ahlgrens bilar
Är det nåt du absolut inte äter: Typ komage och grisfötter och sånt, haha
Kläder just nu: Hahah, eh min sovtröja och trosor..
Musik just nu: Ingen för tillfället
Vad sa du senast: "Stäng dörren efter dig!" till min kära syster som kom in och lånade en grej från mitt rum
Sommarplaner: Bo hos faster och kusinerna i USA i en månad, annars vet jag inte
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar sover du med:
Favoritväder: SOL!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En person som håller mig sällskap, en mobil och lite käk så att man inte svälter
Spelar du nåt instrument: Lite gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Både och
Sparare eller slösare: Slösare tyvärr
Bästa film: Alla Jim Carrey-filmer
Tror på liv på andra planeter: Kanske
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp.
Älskar du henne/honom fortfarande: Absolut inte.
Har du några homosexuella vänner: Nej faktiskt inte
Tror du på mirakel: Ja självklart, fast det är ingen stor chans att det händer ofta
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut?!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja det gör jag
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, verkligen inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Det beror på.
Är du kittlig: Överallt.
Snarkar du? Nej det tror jag inte? Haha
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter? Rädd kanske är att ta i men jag gillar dom inte
Äckligaste insekten: Tvestjärtar, tjocka spindlar och fästingar
Största svaghet: Oj vad svårt.. Jag vet inte riktigt. Det finns ju en del.
Det här är jag bra på: Lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom.
Bästa bok? Snabba cash 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna transformera mig
Vad vill du jobba som? Jag har faktiskt ingen aning
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Både och hahah
Skriver du dagbok? Nej. Bloggen blir ju lite som en dagbok ibland.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Kanske i framtiden
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) För tillfället är det ganska städat, men mitt rum brukar se ut som ett sopnedkast.
Gungar du på stolen? Ibland.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, jag vill och jag ska hoppa, någongång.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Det beror väl på hur man äter? 
Är du rädd för blod? Ja, i stora mängder.
Saltar du på maten? Ibland kan det behövas.
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga
Anser du att du är stark? Nja, haha.
Brukar du sola? På sommaren ja
Vad gör du om du får hicka? Ingenting, låter det gå över av sig självt.
Röker du? Nej, det gör jag inte
Snusar du? Usch nej.
Använder du knark? Absolut inte
Kaffe, te eller inget?
Har du en besatthet? Besatt av tuggummin.

Kommentarer
Postat av: Tina

Sv: Tack så mkt :)

Åh så roligt det måste vara i USA!

Sikken rolig lista, får jag snoka den ?

2010-11-04 @ 22:50:42
URL: http://magnefix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0