Lite bilder

Kommer inte orka lägga upp alla bilder nu, men lägger iaf upp några ;)

Taylor innan hennes basketträning


Natasha skojar till det lite


Natasha provar kläder


Amber, Natasha och Stacey


Nej, min kusin är inte helt normal, hahah


Tjejkväll hos Emmas kompis Michelle. På bilden är Sarah, jag och Allison

Jag och Sarah


Carolina och jag har varit och badat


Taylor


<3


Hängde med Emma till skolan i fredags


Emmas skåp, hihi lite mer ordning än mitt


Faster och kusiners underbara hus. Lite öde dock


Taget från vägen


Värsta huskuren mot ont i halsen. Mitt halsont försvann efter en dag!


Love it! Step one


Step 2


Step 3. Yummie <3<3<3<3<3


Lite shopping från Woodland Hills Mall i Tulsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0